Emziriyorum bebeğim çok huzursuz bu durumdan bütün damlaları probiyotikleri denedim yinede aynı benimde gaz ve tuvalet sorunum var doktor bu yüzden bebektede aynı şeylerin görülebileceğini söyledi ben kabızlık için ilaç kullansam düzelirmiş bebeğimde aynı durumu yaşayan varmı çok ağlıyor ne yapıcağımı bilmiyorum