Kumsal28 Yeni taktırdık, 2 ay falan olacak. Hem süpürgesini aldık hem arıtma cihazını taktırdık. Şu bir gerçek, ihlas senelerin markası. Teyzemler senelerdir kullanıyorlar, bizde artık damacana ve 5litrelik pet şişelere para vermekten yıldık. Bu nerdeyse ömürlük bir şey, filtrelerinin değişme zamanları var buna dikkat ettikten sonra çok memnun kalacağınıza eminim. Suyunun tadı da gayet güzel, ben asla musluk suyu içemiyorum ve arıtma cihazlarının suyu bana hep acı gelirdi. Fakat ihlasta böyle bir şey yok. Suyu aynı damacana suyu gibi çok rahat içimi. 5litrelik su veya damacanada illaki sürahiye su koymak zorunda kalıyorduk uğraşmamak adına. Bunda öyle bir şey de yok, musluktan doldurun için, mis gibi. Her satıcı malını illaki över ama ihlastan iyi bir arıtma cihazı markası gerçekten yok, bunu bilerek taktırdık zaten.