hermionegrangerr_ Ya kizlar butun vucudum kasiniyo su son bir haftadir ama herhangi bi kabariklik iz yok kime sorsam uyuz diyo ama uyuzda vucut yara olmaz mi? Sizde de oldu mu?
Ntc Doğumdan sonra sıvı kaybı yaşadım cildim kurumuştu bende kaşınmıştım. Eğer böyle bişeyse çözümü kolay nemlendirici krem evinizi havalandırın kuru ortam cildi daha da kurutur
hermionegrangerr_ Ntc himm insallah ondandir cunku kime dediysem moralimi bozdu surekli yok uyuzdur yok bebege bulasir soyle boyle
melegim71 hermionegrangerr_ canim hemen karaciger emzimlerine baktir onun yukselisi frna kasinti yapar eger hanileyseniz bunun ollma ihtimalo cok yuksek
melegim71 hermionegrangerr_ tam sen yinede baktir hamilelikte daha cok gorunuyor ama normaldedecolabilit
0100117 Uyuz geceleri artar ve banyoda sıcak su ile duş alınca da kaşıntı artar bide ilk başta kabarma olmuyor ilerleyince minik minik içi su dolu kabarcıklar oluyor
Annem-65 hermionegrangerr_ merhabalar benim de doğumdan 4-5hafta sonra kaşıntı başladı yara yapıyordum ve akşam başlıyordu sirke sürünce birde duş alınca rahatlıyordum ama geçmiyordu sonra annem bir şurup aldı eczaneden gece içip bebeğimi emzirmemem gerekiyordu 4saat ve iki günde geçti adida zyrtec bi eczaneye danışın
Annem-65 hermionegrangerr_ doktora gittik birşey çıkmadı mevsim alerjisi dedi iki farklı doktora gittim birsey çıkmadı bu yüzden de ilaç vermediler annem eczaneye sormuştu oda bunun verdi direk geçti
tugceo92 hermionegrangerr_ uyuz olabilir de olmayabilir de. canım beklemen hata aslında direk doktora gitsen, eger uyuzs ilerlerse tedavi zorlaşıyor ve öyle birşey varsa ailenin diğer üyelerine de bulastirirsin farkında olmadan öyle de işin içinden çıkmak zor olur
hermionegrangerr_ tugceo92 pazartesine randevu aldim canim insallah uyuz degildir kucucuk bebegim var en cok onun icin endiseleniyorum