Merhaba benmde bebeğim 3 aylık oldu 1 aylıkken bizdede böyle olmuştu damla yazdı doktorum vr 3 günde geçirdi şükür enfeksiyon kapmış olabilir çok hassas oluyorlar hemen hemen her bebekte oluyo korkmana gerek yok canım ☺️ sağlık olcagında aile hekimine de götürsen damla yazarlar sütünü damlatma sadece kaynatılmış suyu bi kenara koy ılıyınca sil ve mutlaka götür yoksa devam eder gözü o şekilde