ozgealpaslan forum bu konuda ikiye ayrılıyor😅 güzelce araştırın sonra verin yada vermeyin. Ama inek sütünün epey zararlı olduğunu, yarardan fazla hasar bıraktığını söyleyebilirim. Çevrem de de bizzat yaşadığım örneklerim var. Geneli ilk çocuğuna içirip zararlarını görüp 2. Çocuğuna vermiyor. Kardeşimle ben bile buna en güzel örneğiz ben asla süt içmem ama o çok sever hala daha içer Küçükkende çok içmiş. Ben 31 o 27 yaşında. Sürekli hastadır, bağışıklığı düşüktür. Geniz eti vardır. Vs vs. Tek artısı boyu çok çok uzun biz ona bağlıyoruz 😅Bebekliğinden beri bu durum böyle, anneme geçen bunla ilgili bir yazı attım teyit etmek için ve yazan tüm belirtileri hastalıkları çocukken kardeşimde yaşadığını söyledi 🤷🏻♀️