Fatmacbnn canım anne şu zamana kadarki tecrübelerden edindim ki piyasada birçok gaz damlası var ve çoğusunda illaki bir şey var mesela bahsettiğinde yapay tatlandırıcı var ve bebeği daha çok sancıya sokabiliyor. tuvalet iletişimini öneririm. Ben 4 aylıkken bebeğim ile konuştum tuvalete gelince işaret vermesini söyledim ve gerçekten Kendini geri atlattık da soyundurup tuvalete tuttum.kopuklu köpüklü tuvalet yaptı.bir de probiyotik kullandım.birkac ay hiç kek ,börek pasta yemedim.