Bebeğim 7 ay 22 günlük yaklaşık 10 gündür süreklü bişeylere bağırığ çığlık atıyor ya da ağlıyor özellikle çığlık atıp bağırması beni çok yoruyor kafam kalmadı artık var mı bu durumu yaşayan Allah aşkına bi akıl verin takatim kalmadı ya bide burnu tıkalı son 4 5 gündür burnunj açıyorum serum fizyolojik veriyorum dolunc çekiyorum hava veriyorum ama geçmiyor üstüne bide 4 diş aynı anda çıkarıyor nolur yardım ya