Kbrasaf merhaba gaz sancıları başlamış büyük ihtimalle. Kaka için biz forbıome Kids kullandık düzenli yapamadı için. Bu arada anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapamaması normal diyorlar
Biz çok çektik kakadan. Yapamayıncada emmiyordu bebek. Kısır döngü içine gitmiştik