anneCANan İnstagram da bir paylaşım altında gördüm ne yorumlar vardı bu konu ile alakalı. Ben ne çok uğraştım o yapmış 2 çeşit, yok dışarıdan almış vs vs. Yok marketten aldı önümüze koydu gibisinden. Tam hatırlamıyorum şaka gibi yorumlar vardı. Keşke herkes sizin gibi düşünse… Benim akrabalarımdam bazıları nasıl yapıyor biliyor musunuz, herkes tek çeşit evinde hazırlıyor,kimi börek, kimi kek aralarında anlaşıyorlar misafirliğe gittiği eve götürüyorlar, hemde ev sahibi yorulmuyor, bana geldiklerinde de öyle yapmışlardı, sen sakın uğraşma demişlerdi.. Fakat bazıları gelelim yiyelim derdinde. Az yapsan arkandan konuşuyorlar. Misafirliğe değil kusur bulmaya gidiyorlar.