Melekannesiiiii Işıklı ayakkabı kullanan var mı küçük çocuklarınıza? Başkalarında görüyor çok mutlu oluyor ama alsam bu sefer de ışığına bakmak için önüne bakmaz düşer mi diyoru🤔 2 yaş bebeklerine kullananlar tavsiye eder misiniz?
DiDoCe Melekannesiiiii Tam tersi ona bakarak pıtı pıtı sevinçle koşuyor lcw bizimki adidas aldım hevesle inatla ışıklı diye lcw ninkini giymek istiyor :) 21 aylık
_The_ANA_ Melekannesiiiii 1 yaşından beri ışıklı ayakkabı giyiyor. Hiç dediğiniz gübi bir sorun yaşamadık. Aksine kendi giymek istiyor hep
Birkullanici Melekannesiiiii biz geçene sene kızıma flodan aldık .çok şirin bi ayakkabı. Aman aman sevdi diyemem ama hoşuna gitti .
Aycnnnn Melekannesiiiii vicconun kullanıyorum 1 buçuk yaşında sorun yaşamadık aksine çok seviyor ayakkabısını
Miranalimom Ogluma almistim 1 bucuk yasindayken ilk zamanlar eline alip inceliyordu sonra giyiniyordu cok seviyordu . Bence bisey olmaz alabilirsin .
acimavi Melekannesiiiii ilk başlarda bakıyorlar sonra bakmıyorlar, kızıma geçen yaz almıştım 2 yaşındayken gayet güzel kullandı
anestod Melekannesiiiii vicconun full yanı ışıklı hafif olanları kullandım çok güzeldi memnun kaldım.
Taze1mom Melekannesiiiii biz oğluma skechers aldık önce sonra terlik aldık ışıklı gezerin şimdi fiyatlardan dolayı hummel bakıyorum 🥲