Hyad33 zeytinyağı bu tip şeyleri maalesef çoğaltıyor ama insanlar hala zeytinyağı tavsiyesinde bulunuyorlar ☹️ benim kızımın da kaşları böyle hatta daha da kötüydü ama egzama değil konak demişlerdi konakları temizledikçe alttan böyle kırmızı kırmızı yara gibi şeyler geliyordu, kafasında da çok vardı çünkü ben de zeytinyağı sürdüm hepten çoğalttım. Daha sonra konak kremi ve şampuanıyla geçti, doktora danışmanız daha mantıklı olur ona göre krem kullanırsınız kulaktan dolma şeylerle daha da artmasın ben çok üzülmüştüm 😞 çok geçmiş olsun kuzucuğa 🍀