Kızlar oğlum 14 aylık ve çok iştahsız herkes balık yağı dene çok iyi geliyor dedi. Doktorumuz da 2 yaş altında önermiyoruz dedi ama herkesin doktoru da önermiş öyle başladık kafamıza göre değil yani dediler. Siz kullanıyor musunuz ? Hangi marka ? Not: iştahsızlık için tahlil yaptırdık kan, idrar temiz çıktı çok şükür