herseySeninleguzel11 Kızlar sorum +3 yaş annelere. Oğlum 21 aylık. 2 yaştan da umudum yok belki 3de uslanır diyorum. Uslanıyor mu bebişler kuruyan umutlarımı yeşertin lütfen😂
Balkizlarim herseySeninleguzel11 noo 3 yaş sendromu fenna benim açımdan 🤣 Bir nebze idrak ettikce duruluyorlar tabi yine çocuk işte 🥰😁
Ayazinannesiseyda 22 aylık bendeki de 😂 büfe gibi yemek yiyoruz illa karslistircak her şeyi birbirine biz de artık ayakta yiyoruz yemekleri alelacele