9 buçuk aylık bebeğim bebelak kullanıyorum yenidoğan bebek gibi 2 saatte acikiyor ek gıda yesede aynı şekilde gece çok zorlanmaya başladım kesintisiz uyuması lazım ama en fazla üç saat duruyor mama yemeden uykuya dönmüyor varmı doyurucu mama hangisi daha yoğun