Aden26 Kızlar merhaba kızım 50 günlük dünden beri kakasını yapmadı onun yanı sıra sancısı vs yok yaşayanınız varmı böyle bi durumu
GBK Aden26 10 güne kadar yapmaması normal diyorlar ama bence 3 günü geçince sıkıntı. sizin o kadar olmamış bile. bekleyin yapar o gayet normal sürekli kaka yapmaz her bebek 😊
Tugceonrdml_ Aden26 anne sütu alan bebeklerde 10 güne kadar normal mama ile beslenen bebeklerde 7 gün normal kabul ediliyor çay kaşığı ile zeytinyağı verebilirsiniz benimde 2 inci bebeğim 4 aylık ben vitamin şişesinin içine zeytinyağı koydum onu her beslenme sonrası 2 fıs sıkıyorum ağzına
MerveST 1 hafta 10 gün normalmiş, bebeğim 4 gün yapmayınca doktorumuz bize sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı ver demişti. İşe yaradi bir iki güne yaptı
GunesPera Benim kızım 1 gün yapamayınca uykusunda sabaha kadar 5 dkda bir inliyordu. Sancısı yoksa korkmayın doktorlarca bir haftaya kadar normal görülüyor. Bir kaç damla zeytinyağı içirebilirsin ben öyle yapmıştım bir zararını görmedim. Çok geçmiş olsun.