AyselD16 Merhaba Kızlar 2 aylık bebeğim var öksürük ve hırıltısı var ne yapmalıyım önerisi olanlar yazabilir mi?
Sevdapl AyselD16 emziriyorsanız ve gaz sorununuz yoksa sarımsak tüketin bebeğinizi öyle emzirin. Sık sık meme teklif edin. Buhar makinası çalıştırın bulunduğu ortam nemli olsun. Çok kalın giydirmeyin.
Papatya14 AyselD16 doktora götürün hırıltı varsa ciğerlerine inmiş olabilir benimki öyle oldu hırıltı vardı hava falan verdiler hiç beklemeyin bence