Kızlar 9 aylıkken işe gitmem lazım ama bebeğim anne sütü alıyor. Bu duruma nasıl alışcaz, çok kafama takılıyor. Ek gıdaya yavaştan geçtik 5.5 aylık şuan. Şimdiden alışsın istiyorum yavaştan düzene, yoksa gündüz memeyi kesersem çok etkilenecek :( 9 aylıkken bir sabah bir gündüz versem yetermi. Ek gıda ile doyar mı. Aslında sağıp bırakabilirim ama biberon aska kullanmıyor, hem de soğuk olacak süt sevceğini sanmıyorum alışmadı çünkü hiç. Meme için ağlar mı, kafamda birsürü soru var. Deneyimli annelerden yorum bekliyorum ❤️