Zeynepmasal Benim oğlum 5.ayına kadar kolik bir bebekti sonra ağlama krizlerimiz sona erdi ki bir anda diş sıkıntıları başladı😑
Söyledikleriniz diş belirtileri hepsini çok sancılı geçirdik 5 bucuk aylıkken ilk iki dişi patladı.
Jellerin hiç bir faydasını görmedim sadece geçici bir dönem yaklaşık 1 hafta sürüyor sonra patlıyor bir sonra ki dişe kadar rahatsınız☺️