Haticeeee123 onların sağlığından daha önemli değil hiç kimse insanlar unutuyor ne günler yaşadık pandemide ve hala bitmiş değil üstelik birsürü daha virüs türedi.ben doğumumda korona oldum neler yaşadım bir Allah bir ben biliyorum 20 gün kucağıma alamadım bakacak kimsem yok ona buna yalvardım bildiğin köpek misali ne olur bakın diye daha neler neler.hala tedavi görüyorum psikolojik.biri gelip sevecek diye hastalık kapılacaz parçalarım.ki ondan beter ediyorum.şöyle düşün aptal insan müsvetteleride bilsin bilen bilmeyene anlatsın bazı kendini bilmezler diyorki ay ben yanağından öpmüyorum başından boynundan öpüyorum be aptal insan bebeğin eli öpülmez ağzında sürekli eli hiçbiryeri öpülmez ağzınla akşama kadar yemediğin yok dişlerini fırçalarmı yıkarmı belli değil sen o çocuğun başını boynunu öpüyorsunda be ahmak annede gelip aynı yerden öpüyor sen anneye anne çocuğuna bulaştırıyor ha seni gelip öpmüş ha sen onun öptüğü yeri gidip öpmüşsün fark yok.benim tavsiyem bebeğin büyük olsa aklı olsa izin verirmiydi öpmelerine bence kesinlikle hayır isterse ölene dek konuşmasınlar senin bebeğinin sağlığı gittimi seninde dahil kimse olmaz yanında.