Kdjvnm1 Merhaba , kızım 2 hafta sonra 6 aylık olacak. Hipp organic combiok 1 numara kullanıyoruz. 2 numaraya geçelim diyorum. Sizce uygunmu ? Şimdiden geçsek bir problem olurmu sizce ?
cogulsahis Kdjvnm1 ben 6 ay dolduktan sonra geçtim bebeklerim gazlı ve kabızlığa yatkınlar normalde de öyle geçiliyor diye biliyorum ama 🤷🏼♀️
Kdjvnm1 Beyzanur7 6. Ayını doldurmasını bekleyimmi yoksa 2 hafta sonra direk başlayayımmı ? Birde 2 hafta önce başlasam ne olurki ya ? Alışsında istiyorum sonra birden ek gıda 2 numara kabız felan yapmasın birde
Kdjvnm1 Sedaalya aynen öyle alışır hemde ek gıdayla baya binmesin dedim bende o kafadanım birde zaten organic combiotik kullanıyoruz yani
Kdjvnm1 Beyzanur7 dimi gerçekten ya tereddütte kaldım kabız felan olur kaldıramaz felan ödüm koptu aldım veremedim korkudan zaten organic combiotik alışırda hemen yabrum işte zaten ek gıdaya geçicek birdende yükşenmek istemedim açıkçası
Beyzanur7 Kdjvnm1 yok kuzum kabızlık illaki olur yeni ek gıdaya geçince korkma normal bol su icir mamayı ölçülerine göre yaparsan bişey olmaz ..dene bakalm inşallah sever mamasını
Beyzanur7 Kdjvnm1 ek gıdaya başla ver kuzum hem mama hem ek gıda susatir .. su biberonlari oluyor akıtmaz ondn alabilirsin
Dimitrina_kovaceva Kdjvnm1 2 hafta sonra tam 6 aylık olunca elinde kalan son 1 numara mamayı da bitirip 2ye geçebilirsin