Hanımlar merhaba .Doğumdan sonra ilk adetimi kızım 13 aylıkken oldum .şu an 14 aylık .adetim üç gün gecikti . prezervatif ile korunuyoruz .burda o kadar çok okudum ki prezervatifle korunup hamile kalanı…kızımi hâlâ emziriyorm ilk adetten sonra hemen düzene giriyor mu ?