Bebeğimin poposunda çatlak var 4 aylıkken çatladı şuna 7 aylık foto ve anestol krem sürüyorum hala geçmedi tabi duphalac şurupla kullanıyoruz lütfen bilgisi olan yazabilir mi bebeğim çok huzursu oluyor birde ek gıdaya geçtik kabız olmaması lazım deliricem