Derya2118 Çok şişti iltihap dolu belliki çok ağrıyor oturamıyorum çoğu kişilerde oluyormuş bayağı acı verici ilk defa 6 ay önce oldu böyle sivilce givi ucu vardı bayağı ugrastimda patlattim şimdi ucuda yok olsada adetim zaten yapamıyorum bir öneriniz var mı