Kaynanamla beraber oturuyorduk oglum suan 3yasında ve biz evi ayırdık fakat oglum bu duruma alışamadı on günde anca toparlamıştım deprem olunca tekrar köye gelmek zorunda kaldık ilk bir hafta benimle gayet iyi oldu oğlum fakat bir haftadan sonra başladı ağlamalar zırlamalar sabah uyanıyoruz gözünü açar açmaz babaanne diyor öyle böyle bir ağlama yok yani benim psikolojimi bozdu bu çocuk müthiş baglıydı zaten babannesne bana bazen sen git ben babannemle durcam diyo ben de kızınca yüzüme bakmıyor konuşmuyor düzgünce sordum bana kızınca babaannesi istiyor muş öyle söylüyor sen bana kızmazssan bende babaanne babaanne demem diyor görende her dakika kızıyorum sanır çocuğum ağlayınca babaanne diye ağlayınca yanlış anlaşılmasın simdi dyceksnz desin babanne niye kızıyosunuz okadın benm hayatımı maaff etti cocuguma 3 yıl elimi degdirmedi gören herkes senmi büyüttünki bebeyi diyo akrabaları kuduruyom sinirden neyse işte başka hiçbir olayda oğluma bağıran sinirli bir anne olmadım ama ne yapacağım bilmiyorum pazartesi evime geçmek istiyorum artık depremden de korkuyorum bir yandan ne yapacağım bilmiyorum