BabyLov3 Kızlar slm bebeğimb2 buçuk aylık, kaka yapamıyor yani en az iki gün geçiyor sonrasında da çok zorlaniyor Aptamil mama kullanıyorum acaba o mu yapıyor bilgisi olan yazabilir mi lütfen 🙏🏻 birde kaka yapması için ne yapabilirim
Show_must_go_on BabyLov3 mamadan olabilir değiştirmeyi deneyin. Karnına zeytin yağı ile masaj yapın çok rahatlatıyor küçük olduğu için zeytin yağı falan bişey vermeyin
starwomen BabyLov3 ne kadar doğru bilmiyorum ama aptamil bebeklerde kabızlığa neden oluyor diye duymuştum. Belki mamanın etkisidir. Karnına masaj yapabilirsiniz, yada bir kovanın içerisine ılık su doldurup göbeğine kadar suda 10 dk bekletin o da iyi geliyor