lily64 Kızlar merhaba , bebeğim 4 buçuk aylık . Önceleri günde 2 kere kaka yapardı yaklaşık 1 aydır günde 1 defaya düşürdü . Bazen 2 güne bir zor yapıyor o da rahatsız ediyor sürekli ağlıyor . Ne iyi gelir sizce gaz damlalarına geri mi başlasam
Tftmnr Aynı durumdayız aynı benimki 15 gündür hiç kaka yapmıyordu dün maflora başladık bugün sabah biraz yaptı doktor da gaz damlası önerdi bşka bir müdahale edemeyiz dedi