Arasinannesiii Benim bebeğim de sarılık oldu ve fototerapi aldı. Bu süreçte beslenme en kritiği, doymuyorsa mama vermekten çekinmemek lazım, ben de verdim mama. Sonuçta sütü olmayan, yetmeyen anneler aylarca mama ile besliyor. Yurtdışında bazı anneler emzirmek yerine sadece mamayı tercih ediyor. Kafamızda çok büyütüyoruz bu meseleyi bence, doymuyorsa takviyede bir sakınca yok. Hele ki sonucunda sarılık olmak gibi bir risk varsa. Sonuçta sarılık olması mama yemesinden daha kritik bir durum.