Baturalpveanasi Merhabalar oğlum 3 Ay 18 günlük boyu 68 cm. Dogdugunda 51 cm idi. Aile sağlığı merkezindeki hemşire boyunun ayına göre çok uzun olduğunu söyledi bu bir problem teşkil eder mi? Bu kadar hızlı uzaması normal mi??
Tubaalprsln Baturalpveanasi Benimde bebeğim 51 cm doğdu 3. ay kontrolünde 66 cm olmuştu hemşire gelişimi iyi dedi internetten araştırdım biraz boyu iyi gerçekten eşinle senin boyun nasıl
edabolukbasi Baturalpveanasi oğlum 50.5 cm doğdu en son 61 cmdi sağlık ocağındaki ebeler herşeye bi kulp buluyorlar zaten kilosuna da çok demişti oğlumun 3 aylık olcaz bizde eşimde bende uzunuz yani genetik olabileceğini düşünmüyorlar hiç
minnosanne0 Baturalpveanasi benim oğlum 1persentil düşük ama yinede problem yok anne baba kısa ise normal diyorlar. Uzun olduğunda da bir problem olmaz sanırım. Bizede iyi diyip gönderiyorlar.
Baturalpveanasi Tubaalprsln benin boyum 172 eşim 185. Çocuğun tüm yedigi boyuna gidiyor yahu incecik uzun 😂
Lalalac Ailede uzun varsa genetik olabiliyor. Ben 180 babası 190 a yakın. Bizim de çok kızımız çok uzundu. Aağlık ocağına bilgisini veriyordum emin misiniz olamaz diyordu:) doktorumuz sizi görmedi heralde ondan öyle demiş dedi:)
Baturalpveanasi edabolukbasi evet gerçekten öyle, insanı boş yere endiselendiriyorlar. Bu kaçıncı oldu sayamadım yani..
Tubaalprsln Baturalpveanasi maşallah size çekmiş o zaman Benim boyum 167 eşimin 170 bize rağmen uzun bebişimiz 😂
edabolukbasi Baturalpveanasi çocuk doktorumuz bi problem yok dedi onun dediklerini ciddiye alıyorum ebeler umrumda değil