Ozlmaydn1906
Samsun doğumevinde anne misafirhanesinde kalan bayanlar burada mıı 😊 biz de kaldık merak edyorm benmle aynı kalan denk gelecek miyiz diye ve şuan ne durumdasınz büyüdü mü bebişlerinizz 😊 ben 19 haziran 2019 da doğum yaptm 22 haziranda anne misafirhanesinde yatışa başladm 8 gün kaldık çıktık çok şükür 😊