Bebeğim 5 buçuk aylık. Bu postu bi çok kere açtım. Önceden geceleri çok rahat uyurken 4.ayından beri geceleri uyumamaya, saat başı kalmaya başladı. Bu durum 1buçuk aydır devam ediyor. Geçecek deniliyor ne zaman bitiyor. Uyanmayı alışkanlık haline getirecek diye korkuyorum. Bir de uyanınca ağlama krizlerimiz oluyor. Anlamsız bir şekilde ağlıyor. Sakinleşmiyor. Ancak emince susuyor. Uyusun diye kalktıkça emziriyorum başka türlü uyumuyor. Lütfen tecrübeleri olanlar bu süreci atlatanlar. Nasıl geçtiğini anlatabilir mi