Merhaba oğlum 1 yaşında açık kalp ameliyatı sonrası kafasını çok nadir sağa sola sallamaya başladı oyun olarak falan yapıyor simarinca yapıyor cocuk nöroloji doktoru nöbet değil dedi ama yinede eeg çekelim dedi daha önce eeg çektiren varmi nasıl oluyor acaba