Osman-22 Bebeğim 8ay 17 günlük emzik asla tutmadı bu hafta emzik almaya başladı beni emmek istemiyor emeceği zaman emzik muamelesi yapıyor bana ne yapmalıyım ?
Mrv135 Osman-22 8 ayda artık emziğe gerek yok bence en zor donemlerini atlatmissiniz bırakın emziği unutunca düzelir inşallah.
Osman-22 Biraz kuduruk bi bebek benim ki sakinledi gibi emzikle dişlerden dolayı sevdi sandım bi mutlu olduk açıkçası ama emmeyince hevesim kursağımda kaldı