Zeliha66 8buçuk aylık kızım da idrar yolu enfeksiyonu oldugunu öğrendik zaten ben süpheleniyodum sürekli bi pişik gecmeyen kizariklik oluyodu hep zimaks diye bi ilac kullandik. Aceba sürekli tekrarlar mi?
Dilaraa Zeliha66 geçmiş olsun valla bu ara öyle salgılar varki kollasanızda oluyor, benim kızımda önce idrar yolu oldu sonra boğaz iltihabı sonra da bağırsak enfeksiyonu noluyorsa bu bebişlere.
Zeliha66 Dilaraa tesekkür ederim sizede gecmis olsun. Dogdugundan sonra sadece 2hafta ıslak mendil kullandim sonrasinda hep iliksu pamuk. Idrar yolu emfeksiyonu sürekli tekrarlar diyolar cok korkuyorum.
MarlaSinger Benim de bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu var . Benimki 1 aylık oldu daha bugün doldu 1 ayı. 14 günlükken oldu. Hastaneye gittik ve şu an yenidoğan yoğun bakımda 16 gündür. Nerden nasıl bulaştı, ne oldu bilmiyorum ama çok zor. Çok dikkat etmek lazım
Zeliha66 MarlaSinger antibiyotik tedavisi mi görüyor. Baya uzun süredir yogun bakimdaymis cook gecmis olsun. Insallah cabucak iyilesir
Zeliha66 MarlaSinger ayy rabbim bi daha ayırmasın insallah. Bidahada tekrarlamaz umarım. Bol bol emzir annesi☺