Tazeanneee0606 Bebeğim 1 aylık 3,400 doğdu kız bebek. Şuan 3800kg su . Emiyor ama kilo alımı az neden olur acaba 🥺🥺
Sevde123 Tazeanneee0606 ah bacım bnde aynı şeyden muzdaribim ilk kızımda sadece anne sütü aldı aşırı kiloluydu ikinci kızmda sadece anne sütü alıyo 2.650 doğdu şuan 6 kilo😭 6 aylık bu arada🥲🥲
Tazeanneee0606 Sevde123 birşeyler yapmış mıydın canım . Öneriye ihtiyacım var . Sütüm yaramıyor mu acaba 🥺
Tazeanneee0606 OnderArasinAnnesi bugün kontrole gideceğiz. Zaten ondan stres aldı beni . Acaba ne diycek doktor diye
Sevde123 Tazeanneee0606 hiç birşey yapmadım hatta ilk kızımda daha dikkatsiz yiyiyordum özenmezdm şmdi et yumurta tavuk balık çerez çok dikkat ediyorum ama hiç kilo almıyor 🥲 ilk ay çok güzel kilo aldı sonra durdu
OnderArasinAnnesi Tazeanneee0606 yani biraz az geldi takviye verebilir ama takviye verdi diye sakın biberonla vermeyi eds ile verebilirsiniz memedeyken alternatif besleme yöntemlerine bakın çünkü bebeğiniz emdikce sütünüz çoğalacak emin olun benim bebegimde ilk az kilo almıştı doktor takviye verdi ama biberonla vermedim meme üstünden damlattirdim ve şırınga hem süt memeden geldiğini sandığı için daha güzel emiyor. İçin rahat olsun yanliz değilsin.