kubrella Z_m_K bizde bizde bugün gece 11 defa uyandı diye iyi günüm diyorum siz düşünün bihtik ya bihtik 😂
sleepymom Baldanpetek bizde 4 ay 12 günlüğüz atak bizi de mahvetti hala ağlaması uyumamasi var ama azalıyor yavaş yavaş çok şükür
Minigim38 Baldanpetek 4. Ay atagindayiz ama 3 ay 15 gunlukken başladı şuan 4 ay 22 günlüğüz resmen bittik hem bebeğim hem ben 4 gün kaldı atağın bitmesine öyle gösteriyor ama pek biteceğini sanmıyorum 🤷♀️🤷♀️
queen_mom Z_m_K nezman başlıyor peki bizim 4 aya 9 gün kaldı bugün huysuz sanki hazırlık gibi hissettim.ve ne kadar zamandır öyle
Z_m_K queen_mom başladığı anı fark edemedim ama 4 ayı doldurmamıştı henüz ve 4 ay 12 günlüğüz hala devam ediyor
Minigim38 Baldanpetek ayyy inşallah inşallah yaa 10 dakika uyuyor uyanıyor. Sonra geri uyumak istiyor tekrar uyutuyorum 5 dakika 10 dakika uyuyup uyanıyor gün boyu böyleyiz 🥺🥺
Baldanpetek Minigim38 kısır döngü ye giriyor iş o zaman işte çok sıkıntı ne dinlenebiliyorsun ne yemek ne temizlik tüm gün kilit çok zor taaa Allah sabır versin
Baldanpetek sleepymom yaaa niye o kadar uzun sürüyor bu 4. Ay valla korkuyorum. Önceki atakları da geçirdiniz mi canım
Duybaralp Baldanpetek 4. Ay atağını geçirdik bitmek üzere bitecek inşallah ama bende bittim meme reddi uykusuzluk çocuğun huyu suyu herseyi değişti tam düzene girmişti herşeyi derken tekrar başa sardık inşallah diğer ataklarımız daha kolay olur
Baldanpetek Duybaralp kıyamam Allah kolaylık versin ne kadar sürdü sizin 4. Ay ataginiz ☹️birde önceki atakları da yaşadınız mı
Minigim38 Baldanpetek aynen öyle yemek bile yiyemiyor inşallah bu günler geçer bekliyoruz bir umutla 🤲
Duybaralp Baldanpetek 4 ay 1 haftalık olduğunda başladı 5 aya gireceğiz 4 5 gün sonra hala devam ediyor ama baya azaldı ilk başta ki gibi değil evet diğer atakları da yaşadık ama bu en zoru galiba diğerleri kolay olur inşallah