4.5 aylık bebeğim Son 10 gündür gece sürekli uyanıp meme istiyor kucağımda sakinleştirmeye çalışıyorum olmuyor çok ağlıyor bugüne kadar iki kez kalkıyordu emmeye kilo alımı normal emerken uyuyor yatağına koyuyorum uyumaya devam ediyor sık uyanıyo emmek için uyku gerilemesi mi başka bir şey mi anlamadım gündüz 2-3 saate bir emiyor ama gece çok sık bu beni mahvediyor bugüne kadar memede hiç uyumadı bu arada