busra37 Xxmelxx bende 6.ayda verdim hatta öncesindr bile tattırdım bişey olmuyo Allahın izniyle. Zaten alerji anında yapıyo anlaşılıyo hemen
Sakura-chan Xxmelxx 6. Ayda verdim . Hatta zaten yağlı gibi olduğu içinde ekstra yağ kullanmıyorum (tereyağı zeytinyağı falan)
Xxmelxx Daha önceden de sormuştum burdan bir başkasına siz kuzu kemiği mi dana kemiği mi yapıyorsunuz? Ben kuzu diye okudum emin olamadım. busra37
busra37 Xxmelxx ben ikisindende yapıyorum keçide yaptım sanırım 😃 kemik suyunun ve etin her çeşitinden verdim kızıma