Arkadaşlar merhaba evde hepimiz hasta olduk bebeğimde oldu malesef daha iyiydik dun aksam doktora da gittik kontrolleri yapıldı bir sıkıntı görmedi ara ara öksürük vardi öksürük azaldı da dedim hatta ama şimdi sanki dediğimin aksine öksürüğü arttı 🤦♀️ öksürük için ne yapabilirim lütfen yardım edin bilgilerinizi paylaşır mısınız