Acemibirannecikk benim doktorum o kadar dobraydı ki saçma sapan korkutmuş o zaman beni.. mama vermedim diye sarılık olmuş herkesi taburcu etmiş beni etmeyecekmiş öyle moraliniz bozulur demişti bir de yeni doğum yaptım yani. Sonucu bekledik telefondan aradı tamam çıkabilirsiniz değeriniz 7 ama 10 olsaydı bir gün yine yatacaktınız dedi apar topar nasıl çıktım hatırlamıyorum bile aklım çıkıyor hastanelerden ya 🙄