amansallagitsin 16 aylk kzm var burnu tikali serum ile burnunu temizliyorum ama yok hala tikali var mi oneriniz acaba nasl rht nefes alablr
Sinemolojib amansallagitsin nebulazitor var mı onu 2 ml 5ml su iztonik su koyup tutup acıliyor. Odasında derece ölçer varmi var ise oda sicakligini ayarla nem vs. Birde açık petek burun tikar
amansallagitsin Sinemolojib derece olcer vr nem nrml ama o dedgnzden yk burnuda akiyr suan aferin kullaniyoruz ama burnu acilmdi
Sinemolojib Elmsnghn hayir hayir serum fizyolojik hic bi zararı yok zaten doktor vermedikçe ilaç kullanmiyoruz ki
Sinemolojib amansallagitsin aferin benim bebeğim de hiç ise yaramadı. Yokmu yakininda bebeği olan komşu felan serum fizyolojik su varmi sorabilirsin. Oda ısısı iyiyse peteği kapatabilirsin