Mldclk Kızlar bebeğim 6,5 aylık ek gıda alıyor hep anne sütüyle beslenmişti 6 gündür kakasını yapmıyor zeytiyağ gaz damlası masaj herşeyi yapıyorum ilk defa böyle oluyor dün akşamdan beri de ıkınıyor karnı sertleşti doktorumuz fitil at dedi ama fitili atıyorum 5 dk sonra az bir nokta kadar kakayla geri geliyor.Ne yapabilirim fikri olan yardımcı olur mu?
Obsesifk Mldclk bir süre verdiğiniz ek gıdaları kesin belki düzelir vücudu katı gıdaya alışık olmadığı için olabilir isterseniz yarın tekrar götürün muayene etsinler
Cihan Mldclk armut yedir ertesi gün yapıyor benim oğlanda işe yarardı ek gıdaya yeni geçildiğinde oluyor öyle
IreMirac Mldclk eczanede bebek lavmanı var kabızlık için çok işe yarıyor 1 kere yaptım bidahada ihtiyaç duymamıştım çok şükür birşey olmadı 2.5 liralık bisi ama hayat kurtariyo🤗
AbaSema Dut pekmezi sulaması birebir😊aynı dertten muzdariptim doktorum önerdi yaptı kızım sonra onunlada gecmezse duphalac
Mldclk Cihan Armut da denedim bugün burda yazılan herşeyi tek tek denedim birazcık yaptı rahatladı uyudu teşekkür ederim😇
hanife82 ek gıdayı fazla vermişsindir az vermen lazım ,aptamil tahıllı kaşık mamaları kabızlık için iyi geliyor haberin olsun dene canım
Mldclk salihayilmaz evet demir damlası veriyordum çok kabız yaptı bu ara kestik vermiyorum ama onun da etkisi şimdi olur mu bilemedim
Balbebek_Egemen Mldclk kuru kayısıyı biraz kaynatın blendarda ezin yedirin bir saati geçmeden yapar veya yaş üzümün çekirdekleri ni çıkarıp kabuğunu soyup yedirincede yapıyo en azından benimki yapıyo
Mldclk Balbebek_Egemen Teşekkür ederim kayısıyı hemen yaptım yedirdim.Üzümü de yarın denerim inşallah normale döner.
selmapinar tahıllı kaşık mamaları işe yarar mutlaka deneyin aptamilin 7 tahıllı elmalı ürünü var ondan alın
Cihan Mldclk rica ederim canım ama ilerde alışıyorlar ilk zamanlar maalesef yapamıyor gariplerim ıkınıyor ıkınıyor keçi şeyi gibi anca çıkıyor poposunu zeytinyağı ile uyar armut Cidden iyi geliyor muzu verme bir süre alışacak o da annesi herşey zamanla