Mrv135 yok olur mu niye yanlış anlayayım hepimiz anneyiz bebişler için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz 🌸 aslında ben bu haftaya kadar sadece emziriyordum ancak kilo alımları yeterli değil dedi doktorum şu an hala biri 2500 biri 2700. Ki 2145 ve 2020 olarak doğdular aşırı kilo verdiler. Doğum kilosuna geri ulaşmaları 21 gün sürdü öyle taburcu olduk. Evde 20 gün sadece anne sütü verdim taburcu olduktan sonra doktorla kilo takibi yapıp ona göre mama başlayalım dedi. Birde Uzamış sarılıkları var. O sebepten mamayı mecbur kullanıyoruz. Kiloları toparlarsa inşallah sadece memeye dönerim çünkü çok şükür sütüm var