Miracinannesi23 4 aylık bebeğim var ve yaklaşık 1.5 aydır akşam taktığım bez sabaha kuru oluyor çişini yapmıyor benim gibi bu durumu yaşayan annelerim var mı ne yapmalıyım
_bahar_ Miracinannesi23 normal kasları kontrol edebiliyor aslında prema ve onun anneliği sayfasına bak orda detaylı bilgiler var
Bebegimm1 Miracinannesi23 tuvalet iletişimi gibi bir şeydi galiba gece çiş yapmıyor sabah uyandıgında yapıyormş bazı bebekler
Yusufff-41 Miracinannesi23 dört aylıkken bizde de olmuştu sütüm mü yeterli gelmiyor su alımı az mı diye dert edinmiştim doktor uyanınca yapıyorsa sorun yok bazı bebekler tutuyor kendini demişti idrar renginde kokusunda değişiklik yoksa normal canım bu aylarda çişini gazını totoyu sıkıyorlar yapmayabiliyorlar 😁
melekbuse22 Gece beslenmiyor mu nasıl kuru olabilir ki allah allah hiç böyle bi durumla karşılaşmadım🤷♀️
Miracinannesi23 melekbuse22 neredeyse üç dört kere besleniyor ve doyuyor eminim ama yapmıyor bende anlamadım 😮💨😀
Elmsnghn Miracinannesi23 bence çocukların bazı reflekslerini biz öldürüyoz benim oğlumda öyleydi beze bakarken bakıyorum kasiklari şiş Cisi var ama bez kuru. Muhtemelen o da biz gibi derin uykuda tutuyor dedim bende