Sebosunuzzz Arkadaşlar acilll bebeğimin yüzüne duştan sonra Sudocrem sürmüştüm yeni tarihi geçmiş değil bakarak aldım. İlk önce çenesine daha sonra tüm yüzüne yayıldı minik sivilceler doktora götürdük ama süt alerjisi olabilir dedi başına böyle birşey gelen var mı ?
pasaklisinkukuli Sebosunuzzz sudokremin kullanma talimatında bebeklerin sadece bez bağlanan yerine sürülür yazıyor neden bebeğin yüzüne pişik kremi sürme geregi gördünüz
GBK Sebosunuzzz sudocrem çok yoğun bir krem. bebeğinizin bütün gözeneklerini kapatır cildi nefes alamaz. ağır pişik oluşmadığı sürece kullanmayın. hele yüzüne hiç sürmeyin
Byz2019 Sebosunuzzz sudocrem nemlendirici gibi heryere sürülmez eğer ciltte tahribat varsa sadece o yere sürülür diğer türlü sivilce yapar canım ben kendimede kullandım yıllarca sivilce varsa direk üstüne pişik varsa direk üstüne sürüyordum yüzü için başka bişey kullanabilirsin
Sebosunuzzz pasaklisinkukuli çocuğum için bilinçsizlik yapacak değilim herhalde? Cilt bakım ve pişik ürünü yazıyor siz sanırım tam okumamışsınız :)
heygorl Sudokremin içerisinde petrol var. Araştırıp bakabilirsiniz, ayrıca pişik kremi yüze sürülmez çok yanlış. Muhtemelen sudokreme alerji geliştirdi arkadaşımın bebeği de benzer şekilde oldu çünkü. Geçmiş olsun.
pasaklisinkukuli Sebosunuzzz bakın burda yazıyor üç yaş altı için nasıl kullanılıyormuş yalan konuşmuyorum .hnagimiz tam okumamışız
Sebosunuzzz pasaklisinkukuli yalan konuşuyorsunuz diye birşey söylemedim ben, şuan elimde okuyorum bende yazmıyor bu yazsa zaten kullanmam şuan sizde okudum bile isteye hangi anne yapar
Mikayla Sebosunuzzz sudokremi cilt bakımı için estetistenler oneriyorlar zaten. Ama bebekte nasıl olur hic bır fikrim yok siz sütünüzden sürün yada bir pamuğa gül suyu surup yüzünü silin bakalım nasıl bır reaksıyon gosterıcek. Ben genelde gül suyu ve la roche un kremını sürüyorum bebekler için geçti. Mesela gıdı altında oluşan kırmızılıklarada sudokrem önermişlerdi. Ama ben hıc sürmedim kantoron yağı ve dediğim yontemleri bir deneyın bakalım belki etkisini gorursunuz 💕
pasaklisinkukuli Sebosunuzzz benim niyetim de sizi kırmak değildi kırdıysam kusura bakmayın cok geçmiş olsun
Sebosunuzzz pasaklisinkukuli bende özür dilerim önemli değil, benimde amacım bilmediğim için post açmaktı çokta üzgün olunca sizi kırmış olabilirim 🩵
Lalekalbur20 Sebosunuzzz bebeğinizin yüzüne sütünüzü sürebilirsiniz. Kremdir bebek yağıdır gibi şeyler ağır gelebilir daha ciltleri çok hassas. Sudocrem yerine pişik için Arko’nun küçük tüp kremini kullanın. En pahalı kremden bile daha iyi içeriği daha temiz❤️