Kızlar bebesim sadece geceleri sürekli emmek istiyor sabah kadar bana yapışık halde .:( Goguslerimi eme eme iyice boşaltıyor acaba süt gelmedigi için mi sürekli uyanıp emmek istiyor ? 43 günlük.gunduzleri böyle değil ama .meme ucundan aikip bakıyorum süt de geliyor ama yeterli değil mi ki sütüm o yüzden mi ? Yardım lütfen napmaliyim