Bu ay catlatma iğnesi denedk iliskileri degerlendirdk belki bilenler vardr iğnenin yaptiktan sonra 10 gün sonra test yaptm negatif çıktı sonradan pozitif çıkma ihtimali olurmu test yapmaya korkuyorm cnku negtif gordm eşimde test yap deyip duruyor şuan iğne olalı 16 gün oldu daha adet olmadım ama bilenler yazarmi ya içimi rahatlatın nlur snra pozitif görenler oldumu