Sumeyragunduz1 Sanırım biraz üşüttuk kızlar burnu su gibi akıyor kızımın uykusunda falan çok zor oluyor aspiratör ile çekiyorum hava nemlendirici actm geçmesi ilerlememesi için ne yapmam gerekir
Ebrushkaa Sumeyragunduz1 biz 3 aylıkken olduk dr ateşi olursa gotur dedi ac burnunu dedi ben sarımsak yedim bol bol emzirdim ve burnunu açtım 1 hafta sonra gecti
Masalmeliss Benimde bebeğim 4 ay 7 günlük aynısı bende de vardı sürekli burnunu çekiyor bide bebek vikisi sürdüm ayağının altına ıhlamur veriyorum sabah akşam şu an iyi sadece burun tıkanıklığı kaldı oda hep çekiyorum burnunu
Elmsnghn Masalmeliss benim de bebeğim 4 aylık onun da burnu tıkalı ıhlamuru bebeğinize mi veriyosunuz
Sezerss Benim oğlumda da burun akıntısı vardı genzi dolu gibiydi doktorumuz bi şurup verdi bi de buhar verin dedi 1 haftada geçyiti şükür tıkanıklıktan uyuyamıyordu yavrucum