Sibelkayaa başınız sağolsun ne denir bilmiyorum çok üzücü😔 dediğiniz gibi rabbimin takdiri, rabbim diğer evladınıza sağlık mutluluk versin size bağışlasın🙏 ihmal varsa Allah sorsun ama bu evladınızı geri getirmiycek tabiki de. Çok üzüldüm gerçekten. Allah’ım sizin içinize ferahlık versin, bundan sonra hayatınızda yavrunuzla beraber sağlık mutluluk versin🤲❤️🌸