Nilgunsimsekk_1 Selam Perdelerimi yıkadım ve astım astıktan sonra kırışık olduğunu farkettim sanırım yüksek derecede yıkamışım dalgınlığıma geldi😧ütülemek yerine kısa bir programda 30 derecede yıkasam düzelir mi
Balin_annesi Nilgunsimsekk_1 zaten normali de 30 derece de yıkamak değil mi siz maç dereceye attınız ve kaçta sıkma yaptiniz
Ysmndnz_ Nilgunsimsekk_1 30 dereceye at ve sıkmayı düşükte yap 600 devir yeterli hafif nemli kalsın kendi ağırlığı ile asınca düzleşir zaten