Melekbebis bize hastaneden çıkarken tobrased damla vermişlerdi çapaklanma olursa kullanın diye ama araştırdığımda yenidoğan için bir çalışması olmadığından güvenilir olmadığı yazıyordu kullanmadım sütümle temizledim, müslin beze sütümü sıkıp. öyle sildim sağlık ocağındaki ebemizin tavsiyesiydi, geçmişti öyle